“Ik word enthousiast over de vele inzichten en ideeën uit Steven zijn nieuwe klantenmodel, maar in dit boek gaat hij verder dan alleen de klant. Hij heeft zijn hele klantenmodel ook aangepast aan de leefwereld van de medewerkers, wat volgens mij de sleutel is tot succesvolle implementatie van klanten tevredenheid. Dit nieuwe boek is een echte must-read voor iedereen die van klanten houdt.”
Inge Smidts , CEO Cable&Wireless at Liberty Latin America
“Steven legt de lat hoger in zijn laatste boek. Voor zichzelf, maar ook voor de lezer. De uitdaging die wij meekrijgen is niet min, maar ze is wel de meest relevante voor vandaag. Want wie de klant helpt in zijn doelstellingen en tegelijk de wereld verbetert, die creëert een echte “Offer We Can’t Refuse“.
Prof. Dr. Mario Debruyne, Decaan Vlerick Business School
“We hebben Steven ook gehad voor een webinar met > 1000 deelnemers. Ik heb zijn boek al uitgelezen = top! Veel werk aan de winkel in de agrosector ??. Veel succes met uw event!
Willem ter Heerdt, ING
“Eindelijk een boek dat niet alleen aangeeft dat de consument veranderd is, maar dat praktische inzichten geeft hoe je daar dient op in te spelen. Verplichte literatuur voor iedereen die met marketing en verkoop te maken heeft.”
Gino Van Ossel, Professor Marketing Vlerick Business School
|